فرهنگ|احتمال اجرای برنامه"هفت" توسط گبرلو
دهکده سرگرمی
این وبلاگ هر روز به روز میشود

 


ایسنا: محمود گبرلو درباره‌ی اجرای سری جدید برنامه‌ی «هفت» توسط وی گفت: در حد گفت‌وگوی اولیه به عنوان مجری «هفت» با من صحبت شده است و قرار شد طرفین مسائل را مورد بررسی قرار دهند و در صورت رسیدن به توافق، این امر محقق شود.
این منتقد سینما و كارشناس رسانه در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره‌ی محمد خزاعی كه گفته می‌شود به عنوان تهیه‌كننده با این برنامه همكاری خواهد داشت، گفت: در مورد تهیه‌كننده اطلاعی ندارم؛ در این حد به من گفته شده كه آقای فریدون جیرانی قرار است سریال الف بسازد و نمی‌تواند كار دیگری را همزمان انجام دهد و در نتیجه قرار شده با همین تركیب و تیم برنامه‌ی «هفت» را جلو ببریم.
 
او تاكید كرد: فریدون جیرانی بنیان‌گذار برنامه‌ی «هفت» بوده است؛ آقای جیرانی پیشكسوت و كارگردان سینماست و اطلاعات سینمایی‌اش بالاست و من احترام زیادی برای او قائل هستم؛ حتما پیش از اجرای برنامه با او تماس خواهم كرد و اگر اجازه دهد بر جای او خواهم نشست.
 
گبرلو به ایسنا گفت: فریدون جیرانی با ساخت برنامه‌ی «هفت» جایگاه ویژه‌ای در رسانه برای سینما ایجاد كرد. او توانست جایگاه سینما را در تلویزیون احیاء كند كه امتیاز بزرگی برای برنامه‌ی «هفت» محسوب می‌شود.
 
این منتقد و كارشناس گفت: البته خودم یكی از منتقدان برنامه‌ی «هفت» هستم. مسلما با تغییر آدم‌ها سلایق تغییر می‌كند، اما «هفت» دو هدف عمده را دنبال می‌كند؛ كه یكی دستیابی سینمای متعالی و ارزشمند است و دیگری به عنوان یك برنامه در رسانه، مطالبات عرصه‌ی سینما را از طریق گفت‌وگو و تحلیل دنبال خواهد كرد


فرهنگ|احتمال اجرای برنامه"هفت" توسط گبرلو


گرد آوري شده توسط پایگاه اینترنتی دهکده سرگرمی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جعفرزاده
آخرین مطالب